Saturday, January 29, 2011

ryouko menyampah dengan saya?

begitu gedik dan berjaya membuatkan ryouko berasa menyampah dengan saya jika dia membaca segala jadah di fb..aku sepatutnye tenang and rileks sudaaa tapi daripada petang tadi asyik terpikir je haha nak rewind mase if buleh tp ni bukan game grid buleh rewind2 bile dah eksiden..hurm aku sendiri dah tak leh nak berpikir secara rational..adoiyai memang patutlah kot if dye rase menyampah..aku mybe xlah rapat dengan ryouko so xbyk yg aku taw sal dye..gedik sungguh saya di fb sememangnya akan menimbulkan rasa ke-menyampah-an terhadap owg2 yg memahaminya..bile aku tanye empunya diri, jwpn yg diberikan mcm sebaliknya..aku pon xnak lah tanye lebey2..xbaik syak wasangka..tp jujur ckp aku rase mereka tidak bersatu padu..owg puteh kata mcm ade something fishy gitu haha..tapi if betul pon nak wt cane..dah itu pilihan hati..redha jelah..sure kena amek mase lah kan..cume kegedikan yg melampau tu yg wt mereka2 berasa menyampah ya amat..senang ckp minta maaf dipinta daripada ryouko..aku manusia biasa yg ada aty n feeling haha ayat geli shit..pe yg aku blh wt skng ni? sebab aku cakap aku suke lagi cz aku rase mcm xbetul..if rase aku ni yg xbetul so bg aku mase nak tenangkan jiwa raga haha..sorry