Sunday, January 2, 2011

1.1.11 and awek pusat sumber

ape yang membuatkan aku nak update blog aku 2 days in a row? sebab aku rase tarikh rini mcm menarik plus awek pusat sumber ni pon menghidupkan hari aku haha 

semakin lame aku semakin kurang berperasaan, tak payah menjage ati dan perasaan orang sekeliling. menjadi jujur dengan sendirinya dan itulah yang berlaku hahaha (agak lah) membahan nadiah kaw2 punye merupakan perkara yang jarang aku lakukan sebelum2 ni haha..nak kata ade problem? xde..liverpool pun menang so xde sebab yg kukuh tuk aku down and start membahan orang..oh ya!! the annoying orange, yeah engkau lah puncanya!! hahahaha!!

tgh2 aku ber-facebook aku check lah new video annoying orange then tros dpt idea as well as mangsa untuk dikenakan which is nadia si awek pusat sumber hahaha..gaya aku mcm gedik well aku mmg gedik pon n yg paling penting xnak kalah..so setakat point2 lemah yg dye bagi wa xgoyang lah hahaha suke aku!!

hurm mybe aku xpena ade 1.1 yang best dlm idup ni..slalunye tido or men game tapi diz year punye 1.1 membuatkan aku tros nak berperangai sebegini hahaha, doakan kejayaan aku di medan perang!!