Saturday, January 1, 2011

2011

yay 2011 datang lagi!! yeah 'datang lagi'!! macam lah 2011 penah berlaku sebelum ni kan? haha alaa aku pun bukannye excited dengan tahun baru ni..tiap2 tahun ade sambutan kan? so toksah le nak kua sane kua sini..kang sangkut road block dengan incek pulis dah jadik masalah..ayah pon dah warning awal2 jgn nk kua jauh2..ikutkan aty aku mmg nak duk uma sambil men dota,bace bakuman n uncencored manga bwahahaha!! (jgn buat andaian negatif ye) tapi kwn aku si amy plk ajak kua huhu..mls sungguh nak kua dgn dye cz duit dah lah xde, then minum2 while update kesah awek2 kami haha..(ryouko anda dlm senarai) heee lame xjumpe dgn amy tu..nak2 plk dye pun dah nak sambung stdy balek kt uitm s.alam haha lagi dekat lah kami berdua..

azam tahun baru aku? tiada. mengapa? tak perlu. ooo new year baru blh buat azam lah ye? bagi aku tak guna buat azam tiap2 tahun tapi azam tu xtcapai pon..if korang ade azam korang make sure tcapai lah hendaknye ye..aku asalkan study ok, keluarga aku epy, kwn2 epy dah cukup dah..

hurm ni post 1st tuk 2011..rasenye malas dah nak taip byk2 so bile dah rajen nanti aku post lagi ^^