Tuesday, July 26, 2011

syubiduba ppappappa

hoi bapak ah lame xpost kat sini haha yelah kan xkan every single day nak post..ehe blh je but kena ah ade material bak kata bloggers lain hahaha like shit..well aku xde menda pun nak post ni haaa..hidup berjalan seperti biasa, sesi pembelajaran pun begitu juga tapi kawan2 saya sudah masuk sekolah!!!

masuk sekolah here means jadik cikgu praktikal lah, whoa gila best plus mencabar!! kat sini lah yang akan membuktikan whether u gud or not eventho u're genius or noob student hahaha..praktikal xsama weh dgn apa yg korang blh imagine dlm kepala hotak korang tu..budak2 kat skola tu peduli apa dgn apa dgn korang nak grad ke ape jadah..so nak xnak kena gak ah korang perform masa praktikal tu nanti..sir azlan hurm bunyi mcm gay je kan? haha tapi yang pasti aku xkan bagi hw suh students aku salin essay bapak panjang buat 3copies n anta esoknya - alasan cikgu tu? hukuman sebab ada student buat salah. WTF! kot ye pun beragak lah kan? dunia nyata sememangnya bukan mainan..ia sememangnya nyata so point aku kat sini kau berangan lah mcm nak gile last2 ko kena gak face it..do or die, make a decision will ya?