Tuesday, March 15, 2011

confuse itu keliru

okay sebelum aku taip dengan lebih banyak ingin diucapkan selamat datang kepada pengikut yang baru iaitu fatin shazwani..okay now dah ada 10 pengikut muahaha berbangga saya..terima kasih diucapkan ^^

ok semua final exam aku pon dah abes dah hari ini last paper..macam biasalah jawab tak pernah stay sampai abes masa..1jam lebih kurang then keluar..aku sendiri pelik macam mane lah aku boleh keluar awal..nak kata tak explain points memang aku explain..tulis pun dah mula start cantik-cantik..tak guna siap awal tapi result macam siot haha..don't worry lah lan sem ni kau betul-betul study..if pointer naik alhamdulillah sangat-sangat..3.0 and above menjadi sasaran..semoga menjadi kenyataan lah hendaknye hee amiiinn..

so kenapa title di atas sebegitu sekali bunyinya? gila menarik perhatian kan? haha tiada apa yang penting perlu diceritakan..setelah diparaphrasekan, title itu berkait rapat dengan feeling..mana kawan-kawan yang tahu tu baguslah..tak payah lah aku nak ceritakan..mana yang tak tahu tu mungkin belum masanya tuk aku cerita kepada umum..apa yang boleh aku cakap, diri ini berasa sangat tidak tenteram kerana rasa itu datang lagi..kekuatan diperlukan tahu! semoga cuti berjalan dengan baik..

(hikayat merong mahawangsa layak ditonton and tak sabar nak tunggu film "karak" keluar lepas ni)