Wednesday, September 8, 2010

aku dan raya..

hoh cam bese lah after puasa sure raya. pejam celik pejam celik dah nak raya (korang if buat pejam celik ni tetap gak xkemane ye hee). aku pon ade lah jugak buat persediaan untuk menghadapi raya ni cewwah! so ckp byk pon xgune meh aku senarai hitamkan ape barang - barang yang aku dah beli dan nak beli..
  1. Jeans (dah beli)
  2. T-Shirt (dah beli 4 helai)
  3. Liverpool Jersey (dah beli jugak)
  4. Sweather / Jacket (blom beli)
  5. Selipar jamban (dah hehe)
  6. Kasut (tak tahu nak beli or tak huu..)
berbekalkan bajet sebanyak RM 300 aku boleh melancong haha dah macam destinasi bajet lah pulak.. dengan RM 300 tu sure tak cukup tuk beli semua tu tapi ade pihak yang menyelamatkan aku jeng jeng jeng!! PTPTN!! finally masuk jugak duit PT sebanyak RM 399 ahaha!! aku da kuakan RM 200 tuk cover up yang lain - lain tu and insyaallah if ade lebih aku blh laa guna tuk imejensi kot - kot tayar moto meletup ke hape ke ye x?

hurm kemungkinan besar aku balik ke kampung pada hari khamis (esoklah) cz my brodor haha abg wa kerja so tiada driver hehe.. balik mane? balik negri sembilan wuu dokek yo kampung den dongan kl ni haa.. tak tahu berapa lame aku duk kampung tapi lappy bawak cz blh men game n layan dorama japan kakak yani.. semoga bertemu lagi di kelahiran akan datang hell yeah!!