Monday, September 27, 2010

aku dan perangai..

perangai yang aku pilih untuk kutuk ialah GEDIK.. mengapa? sebab ia menggelikan teramat sangat!! perbezaan yang sangat besar dengan manja. korang nk manje2 or gedik2 dengan pasangan masing2 terpulanglah kan so terpulanglah untuk aku kutuk korang jugak kan? fair and square ^^

nak kata aku jeles jauh sekali tapi bagus jugak sebab kegedikan korang berjaya menarik perhatian aku untuk mengutuk hahaha. aku tak cakap yang aku ini bagus sampaikan dapat lampu hijau tuk berkata begini tetapi daripada aku simpan dan terus geli baik aku luahkan an kita geli bersama hahahaha!! (syafiq syahril @ pemilik asal sajak dah usha pelik2)

hurm tiada apa yang aku boleh lakukan dalam usaha untuk me-nyah-kan sifat2 gedik dalam diri korang. tapi apa yang aku boleh cakap..

SAYA, PEMILIK BLOG INI BERASA GELI GILER SHIT DENGAN MEREKA YANG GEDIK TAHAP TAK INGAT DUNIA PUNYA HAHAHAHA!! 


heartless? yeah! ^^