Friday, June 3, 2011

Tengs lah Justin Bibir

lately ni aku asyik dapat news pasal minah2 yg tgh tunjuk kuasa mereka..si bibir ni ngaku yg dye dah xde dara, okay 1st dye wt pengakuan berani mati bile dye ckp cmtu..aku assume dye dah pk pros n cons afta dye posted confession dye tu kan..aku sendiri nak tw ape motif n tujuan dye yg sebenar-benarnye bila dye ckp cmtu..adakah dye nk gtw yg tiada dara tu xsalah? ke dye nk ckp yg dye bebas tuk cakap ape je? (well malaysia kan demokrasi) daripada apa yg aku rase minah ni dye nak express something..ape dye? tu aku xtaw..kalau pasal maruah diri sume bagai tu aku rase pemahaman dye tentang maruah diri tu sure berlainan dengan aku punye lah..saiko kena kuat bro baru boleh saiko orang balik..

and ada sowg lagi yg baru je aku dpt tw td..kat twitter pun ada gak minah yg gila kentang kutuk islam direct je..gamba profile pun dye letak lady gaga duk atas kaabah (aku rase lah mmg lady gaga kot dlm gmba tu)..aku rase minah tu bukannye bodoh ataupun bengap..aku sure dye pandai..perasan x kadang2 ada orang yg tersesat mcm dlm ajaran sesat tu ada yg bijak pandai? personally, bila manusia dah pndai cara pemikiran pun berbeza..mase ni lah setan2 start hasut baik punye kite punye pmikiran..sbb tu nak blaja ni kena ada cikgu,ustaz,ustazah sume so that mereka ni boleh bimbing kite..asas agama kena lah ada dan kuat barulah owg nak kelentong pun susa..contohnye mcm ni, owg ckp lembu ada 2 kaki..sah2 lah korang ckp dye tipu sbb lembu ada 4 kaki..

haish ckp byk kang xpsl2 aku sendiri sesat so mane yg salah tu aku mintak maaf lah ye..