Tuesday, April 12, 2011

seriously post ni tak boleh blah

okay post ni diposted semata-mata nak cakap pasal color merah hahaha so if tak baca pun takpe..well memang merah tu feveret color aku lah kan, banyak lagi color len yang aku suke macam itam putih biru kuning tapi yang paling memang merah lah kan..macam mana boleh aku suke merah ni pun aku tak ingat, maybe mase primary school dulu asyik dapat kelas 1 merah 2 merah 3 merah kot ahaha..hurm bile check almari ni baju merah ada sehelai je haha gila tak boleh blah kan? minat macam nak gila tapi? hehe tu tandanya aku ni bukan fanatic dengan merah ni..takkan nak menonggeng frust bile front cover esaimen color light purple lak kan? hehe no offense k..

haaa cukup lah rasenye aku merapu crap sume shit..masa untuk tidur..salam fellas ^^

(fatiha ismail tetap diutamakan dari segala)