Wednesday, February 9, 2011

mereka yang hebat 2.0

okay selepas beberapa orang tacing kerana nama mereka tidak tersiar dalam post sebelum ini maka saya telah mengeluarkan version 2.0 di mana mereka yang tiada akan ada..(saya manusia yang lemah hee ^^)

christina : very soft spoken, if pujuk naufal sure cair punyelah, sweet2 gitu dgn pkai gaun mengerbang.
biya : rox, comel, gelak sangat hebat, 1st time jumpe dye free hair n pkai spek (clz critical thinking)
nas : member aku tym nak bahan orang, pena digosipkan bersama, cool, rambut ko lawa mcm sasuke gitu
salmah : mulut pok pek pok pek tapi hati baik, sgt takut di-scandal-kan dgn mana2 lelaki
atiqah nadhirah : name dye unik lah coz ade ' kan? muke agak siyes tp bile dah kenal sure baik (apiz slalu cite)
effarahien : sori name salah eja, kwn kepada atiqah, kecik2 je owgnye, xpean berborak pun dgn dye tapi taw dye baik.

hurm ade lagi ke yang tertinggal? adoi sure ade tapi tu lah yang aku dpt pk dak2 tesl yang seangkatan dengan aku..sure korang pk "lan ni sume owg dye kate baik.." kan? well kawan2 gua semuanya baik, if x cane lah mereka boleh digelar hebat? so pada yang tiada aku sgt2 mintak maaf..chat box telah disediakan untuk anda bertanyakan apa2 soalan..sankyuu!!