Saturday, October 9, 2010

aku dan cinta..

HAHAHAHAHA AKU GELI BACA TITLE TU!!
tapi xpelah aku nak menyampaikan view aku mengenai kuih yang bernama cinta ni..

first of all cinta itu adalah 5 huruf yang digabungkan lalu menghasilkan 1 perkataan yang membawa maksud yang sangat universal.. kira mcm 5 + 1 = 1 lah (jangan aja budak2 formula ni ye).. memandangkan aku ni maseh lagi seorang diri yang sedang dalam usaha untuk menjadikan dirinya berdua orang ( hello Ryouko San ^^ ) maka definisi cinta bagi aku ialah universal (bukan unversal studio yang kat singapore tu k) tapi kan, apa beza dengan suka n sayang? ada otak kan? hah lu pikir lah sendiri haha

(hurm bia btl aku ni nk berbicara ttg cinta hahahaha.. eh jap minah2 bawah umo yang gedik baru je lalu kua dari tulet bk ni - adakah mereka akan menyumbang sesuatu?)

bagi mereka yang sedang bercinta tu ingat2 lah Allah S.W.T ye.. malas nak cakap banyak2 sebab korang pun da besar..jangan nanti dah lama tak jumpa then tahu2 je dah jadik pakcik aku ni heh

To Ryouko San, i like you lah. It is ok if u do not like me but hey i will stop whenever i feel i must stop.. (kot2 anda sudah berpunya takkanlah nak suka lagi kot kan?)

like is 4 letter word, love also 4 letter word kan? heee ^^